Heeft u schade en bent u hiervoor verzekerd, dan meldt u dit gewoon via uw eigen verzekeringsdossier. Hiervoor logt u in met uw eigen inloggegevens, waarna u kiest voor ‘mijn schades’. Hier meldt u online welke schade u heeft.
Uw melding wordt vervolgens direct in behandeling genomen, u kunt de afhandeling ook volgen in uw eigen dossier.
Afhankelijk van de schade wordt er contact met u opgenomen door de schade-expert. Hij of zij stelt het werkelijke schadebedrag vast en geeft dit door aan de verzekeraar. Is de schade ook conform de polisvoorwaarden gedekt, dan wordt deze snel en zonder rompslomp afgehandeld.
U hoeft zelf niet veel meer te doen dan de schade online aan te melden en eventueel aanvullende informatie te verstrekken.
Uit enquêtes die regelmatig onder klanten worden gehouden blijkt dat onze klanten voor de schadeafhandeling gemiddeld een rapportcijfer geven van tussen de 7 en 8. Een goed cijfer, maar wij willen graag een nog hoger rapportcijfer, dus zijn altijd bezig met het verder verbeteren van onze services.