Ons serviceabonnement is in de plaats gekomen van de gebruikelijke provisie. Daarmee is uw basispremie een stuk lager dan gebruikelijk. Ook de verdiensten voor de adviseur zijn daarmee verlaagd. Dat betekent dat uw adviseur niet alle werkzaamheden van u kan overnemen; het serviceabonnement gaat uit van een bepaalde mate van zelfwerkzaamheid.
Waar heeft dan wel recht op met het serviceabonnement?
Met het serviceabonnement heeft u recht op support tijdens het ‘zelf doen’. Er kunnen zich altijd situaties voordoen waar u zich wat onzeker over voelt. Een belletje naar uw adviseur is dan snel gedaan en u kunt weer verder.
Ook als u een vraag heeft over een bepaalde verzekering kunt u rustig contact opnemen met uw adviseur.
Uitgangspunt is dat er contact is op uw aangeven en hierbij gebruik makende van telefoon of e-mail.
Het serviceabonnement voorziet NIET in een compleet persoonlijk advies. Wilt u een compleet financieel- of verzekeringsadvies, dan kunt u daarvoor uiteraard ook een beroep doen op uw adviseur. Hij of zij bespreekt in dat geval vooraf met u welke werkzaamheden nodig zijn en welke kosten hiervoor worden gerekend.